Про школу

Згідно наказу Міністерства освіти УРСР №15 від 21.01.1982р. було затверджено Паспорт санітарного та технічного стану денної загальноосвітньої школи №2. Цей документ було підписано заступником міністра освіти України В.П.Шепотько.

          1984 рік. Кипіла робота на будівельному майданчику майбутньої середньої школи №2 м. Нетішина Славутського району. Працювали не лише будівельники, а й вчителі, бо поставили за мету 1 вересня прийняти своїх перших вихованців. За рішенням виконавчого комітету Славутської районної ради народних депутатів №143 від 30.08.1984 року в місті Нетішині відкривалась  середня школа №2.

Середня школа №2 м.Нетішина    1984 рік

Особливо напруженими були останні дні серпня. Напередодні першого вересня директор школи Любов Абрамівна Троценко з учителями пішли додому на світанні. А уже о 9 годині ранку педагогічний колектив новозбудованої школи №2 був готовий розпочати свято Першого дзвоника.

Перший урок у школі проводили вчителі Данилюк О.І., Крива К.Д., Обедзинська Л.С., Меркотан О.С, Юрчук М.М., Цибанюк К.А., Овсяннікова В.М, Юдіна С.С., Остапчук С.І., Григоріва Л.Г., Недашківська О.М, Куртяк О.С.,  Загоруйко О.С., Рогальська В.Т., Якубович М.Г., Макарова Г.З., Прохорчук А.І., Матвійчук М.В., Марчук М.М., Алієва Г. В., а разом з ними ще чотири десятки педагогів.

Разом з Любов’ю Абрамівною працювали заступники Березська Валентина Володимирівна, Оксюта Валентин Миколайович, старша піонервожата Крутенчук Надія Григорівна. Школа відкрила двері для 1031 учня, з яких 124  першокласники,  27 десятикласники.

Гостинно відкрили свої двері кабінети з меблями, зібраними по всіх навколишніх селах та містах, з новими підручниками, знайомствами, враженнями. Шкільний вулик загомонів на повну силу.

Школа побудована за типовим проектом №224-1-117/77/ як десятирічна загальноосвітня школа на 40 класів з групами продовженого дня на 1568 учнів на кошти атомної електростанції.

 

 

Перший директор школи

(1984-1992)

Любов АбрамівнаТроценко

 

 

 

 

 

Наступником Любові Абрамівни, продовжувачем почесної справи керівництва школою

з 1992 по 2000 рік був

 

Станіслав Араратович Балаян

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З 2000 по 2016 рік

злагодженою роботою

колективу керував

Василь Миколайович Мисько

 

 

 

 

 

 

 

З березня 2016 року

колектив Нетішинської

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 очолює

Яцюк Микола Сергійович

 

 

 

 

 

 

 

Перша назва школи була Нетішинська середня школа №2 Славутського району Хмельницької області. Підпорядковувалась вона тоді Славутському райвно.

З 1995 року школа стала називатися загальноосвітньою школою №2 І-ІІІ ступенів м.Нетішина Хмельницької області.

З 1997 року школа мала назву середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 м.Нетішина Хмельницької області.

З 26 січня 2004 року –  Нетішинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2.

Спільними зусиллями вчительського, учнівського та батьківського колективів школи розроблено свою символіку: герб, прапор, гімн.

В основі Герба є:

  • тризуб і державний прапор, що символізують патріотизм;
  • червона калина та стигле колосся – любов до рідної землі, її красу;
  • яскраве сонце, розкрита книга та ключ – це символи знань, розуму та мудрості.

 

 

 

 

Прапор Нетішинської загальноосвітньої школи №2 – це поєднання чотирьох кольорів, кожен з яких є глибоко символічним:

  • у центрі шкільного знамена – блакитно-жовті кольори державного прапора, що символізує патріотизм;
  • блакитний колір, в свою чергу, - це мирне небо, свобода та простір;
  • жовтий – добробут, щедрість, щастя;
  • білий колір символізує світлий розум, чисту совість та духовний світ людини;
  • а зелений – це молодість, здоров'я та краса навколишнього світу.
  • Шкільна символіка супроводжує учнівський та трудовий колективи під час проведення шкільних урочистостей, загальноміських заходів, акцій, флешмобів, урочистої ходи.

 

 

Педагогічний колектив школи

Педагогічний колектив – це творча співдружність однодумців, в якій кожен робить свій індивідуальний внесок у колективну творчість, кожен збагачується духовно завдяки творчості колективу, і в той же час духовно збагачує своїх товаришів. За сучасними технологіями формування інтелектуального потенціалу особистості учня працює  77 педагогів.

Серед них:

  • 45 вчителів з вищою кваліфікаційною категорією;
  • 12 вчителів з І кваліфікаційною категорією;
  • 2 вчителі з ІІ кваліфікаційною категорією; 
  • 2 вчителі мають звання «Вчитель-методист»;
  • 13 вчителів - звання «Старший вчитель»;
  • 2 вчителі мають звання «Відмінник освіти України».

Напрямки роботи школи:

  • методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • особистісно-діяльнісний підхід до навчання;
  • безперервна освіта вчителя, стимулювання до інноваційної, експериментальної, творчо-пошукової діяльності;
  • створення психологічного клімату взаємодії вчитель-учень;
  • створення умов для самореалізації та активізації обдарованих дітей та молоді;
  • навчання та виховання духовно багатої та національно свідомої особистості.

Творчий потенціал педагогічного колективу сприяє створенню творчих груп, ефективній роботі методичних об’єднань вчителів, створення банку передового педагогічного досвіду, активній участі педагогів в засіданнях об’єднань за інтересами, курсах, семінарах, круглих столах.

У своїй діяльності методичні об’єднання реалізують основні завдання загальної середньої освіти, спрямовані на:

  • сприяння всебічного розвитку, духовного збагачення, активного становлення і самореалізації особистості в сучасному світі;
  • виховання національно свідомого громадянина України;
  • формування особистих якостей учня, його світогляду, розвиток його здібностей;
  • виховання поваги до Конституції України, державних символів України, української мови як державної мови України;
  • Виховання поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та здобутків інших народів;
  • Виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
  • Підготовка учнів до подальшої освіти й трудової діяльності.

Крім того, особлива увага в роботі об’єднань за інтересами, курсах, семінарах, круглих столах звертається  на такі важливі питання як:

  • обговорення, вивчення та втілення в життя проблеми, над якою працює школа: «Особистісно зорієнтоване навчання та виховання як спосіб адаптації та розвитку пізнавальних та творчих здібностей учнів в умовах соціалізації», адже від професійного вирішення цієї проблеми залежить успіх навчально-виховного процесу;
  • організація взаємовідвідування уроків і впровадження  в практику своєї роботи кращих методів та форм роботи;
  • звіти вчителів про свою роботу, виступи з досвіду роботи;
  • організація методичних виставок;
  • відвідування відкритих уроків та засідань міських методоб’єднань;
  • використовування нових теоретичних розробок у навчальному процесі вчителів-новаторів;
  • вивчення пояснювальних записок до програм;
  • обговорення недоліків у роботі методичних об’єднань, недостатній рівень роботи зобдарованимид ітьми;
  • аналіз роботи кожного вчителя;
  • обговорення питання самоосвіти вчителів, проводилися бесіди, виставки літератури під час проведення методичних об’єднаннях «Знайомтеся -новини фахової літератури»,виставки в шкільній бібліотеці «Все для вчителя» та інші.

Наслідком ефективної роботи творчих об’єднань вчителів є результативна участь у фахових конкурсах, публікаціях вчительських робіт в педагогічній пресі, друк навчальних посібників.

В школі створено:

Класи з поглибленим вивченням:

  • української мови та літератури;
  • економіки;
  • біології;
  • математики;
  • географії;
  • інформатики.

Школа ІІІ ступеня навчається за профілями:

  • економічний;
  • математичний;
  • філологічний.

Працюють факультативи, курси за вибором, гуртки за інтересами, проводяться індивідуальні консультації.

Найкращою базою для організації краєзнавчої роботи в школі є краєзнавчий музей - одна із форм роботи по розвитку творчої та суспільної активності учнів в процесі збирання, дослідження, обробки, оформлення і пропагування зібраних матеріалів.

З 1999 року в школі діє краєзнавчий музей, в якому відкриті відділи: археологічний, природничий, історичний, етнографічний.        

Робота краєзнавчого музею  Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ведеться на основі самоврядування. Вищим керівним органом є Рада Старійшин, яка обирає директора. Дорадчим органом є Рада пошукових груп, а виконавчим – Віче.

Музей зареєстрований при Хмельницькому обласному центрі туризму і краєзнавства учнівської молоді 22 червня 2001 року (свідоцтво 322-25-02 «Про відомчу реєстрацію музею при закладі освіти системи Міністерства освіти України»).

Будучи осередком освіти і виховання, який сприяє забезпеченню сприяє забезпеченню шкільного краєзнавчого музею «З історії школи» духовної єдності поколінь, краєзнавцями проводиться велика фондова,експозиційна,лекційна, видовищна і масово-просвітницька робота.

В 2005 році шкільний краєзнавчий музей отримав звання «Зразковий музей» (наказ Міністерства освіти і науки України №353 від 13.06.2005 року).

Музей створений з метою збереження і використання історико-культурної спадщини рідного краю, формування у підростаючого покоління національної свідомості, забезпечення духовної єдності поколінь, створення умов для формування у дітей системи наукових знань.

Втому ж 1999 році створено вокальний ансамбль “Зорепад” (керівник Поліщук Н.Ю., концертмейстер Данилюк О.І.).

Дитячий колектив виростив у своїх рядах 136 талановитих вихованців. Крок за кроком здобувались популярність, визнання ансамблю та солістів. Успіху передували випробування та творчі пошуки. Але бажання гарно співати, талант дітей сприяли творчому зросту колективу.

Найпершим конкурсом на шляху “Зорепаду” став міський огляд-конкурс художньої самодіяльності у 2000 році, у якому творчий колектив став переможцем.

Сьогодні у вокальному колективі нараховується 26 дітей. Виконавська майстерність, артистизм, самобутність виконавців та творче натхнення захоплюють та вражають глядачів.

Вихованці колективу є постійними та бажаними учасниками шкільних та міських масових заходів, практикується проведення сольних концертів.

“Зорепад” є неодноразовим переможцем міських оглядів-конкурсів художньої самодіяльності, обласних конкурсів: “Україно, любий край”, “Благослови мати”. Вихованці колективу брали участь у зйомках обласної телерадіокомпанії “Поділля-центр” передачі “Барви дитинства”, приуроченій Дню захисту дітей у 2009 та 2011 роках.

З 1996 року активно працює шкільний осередок учнівського самоврядування – учнівський комітет, який об’єднує у своїх рядах активних, ініціативних, творчих, комунікативних, завзятих учнів 8-11 класів (координатор Олійник Іванна Вікторівна), який з 2003 року діє на основі Статуту – основного документу, відповідно до якого здійснюється вся діяльність учнівського комітету школи.

 

 

Адреса : 30100, м.Нетішин, Хмельницька обл., вул.Будівельників,5

E-mail: netishynzosh2@gmail.com

Телефон: