Психологічна служба ліцею
Психологічна служба ліцею №2:
Соціальний педагог Шкільний психолог
Матвійчук Руслана Вікторівна Шлейнік Ірина Володимирівна
Мета роботи психологічної служби школи — сприяти психічному та особистісному розвитку дітей, надавати допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу: учням, вчителям, батькам.
Основні завдання психологічної служба школи:
- сприяння формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів в школі;
- проведення психодіагностики та корекційно-розвивальної роботу серед школярів, батьків, педагогів;
- допомога в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу;
- підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів в учнів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага);
- вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки;
- розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів;
- допомога у професійному самовизначеності старшокласників;
- профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.
- діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів;
- психологічний супровід учнів 1-х,5-х та10-х класів в процесі їх адаптації до навчання;
- психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенні;
- виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням;
- формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів;
- аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію;
- формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.
Напрямки роботи психологічної служби:
- Психодіагностична робота.
- Корекція.
- Консультування.
- Профілактика.
- Зв’язки з громадськістю.
- Просвіта.
Соціальний педагог:
- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.